برندینگ برای کسبوکارهای کوچک به همان اندازه مهم است که برای کسبوکارهای بزرگ اهمیت دارد.
مدرس برند آموزشگاه برند
در واقع بسیاری از برندهای شرکتهای بزرگ سعی میکنند تا شبیه شرکتهای کوچک به نظر برسند تا بتوانند برای مصرفکنندگانی که ترجیح میدهند از برندهای مستقل حمایت کنند، جلب توجه کنند. دان ایزینگ «Dan Einzg» از سازمان Mystery راهکارهایی را برای بهبود هویت برند شما بیان میکند:
خیلی از صاحبان کسبوکار که با آنها تا به حال صحبت کردم بر این باورند که برندسازی یک امر ضروری در کسبوکار آنهاست ولی شمار چشمگیری از آنها دلیل این امر را نمیدانند.
آنها به رابطه مستقیمی بین موفقیت کسبوکار و داشتن برندی قوی پی بردهاند و اشتیاق دارند که برندی بسازند که راه رسیدن به موفقیت را برای آنها آسان کند و همچنین آنها فهمیدهاند که برندسازی فقط در داشتن لوگو یا اینکه چگونه کسبوکارشان را جلوه دهد خلاصه نمیشود. اما تعداد بسیار کمی متوجه شدهاند که برندهای موفق، برندسازی را در کانون توجه (شاهرگ) کسبوکار خود قرار میدهند. تا آنجا که در خیلی از موارد شما میتوانید از واژه برند جایگزین کسبوکار استفاده کنید.
برندسازی راهی است که کسبوکار را برای خودتان، تیمتان و مخاطبان بیرونی شما تعریف میکند و این را میتوان هویت کسبوکار نامگذاری کرد اما آنچه قابل درک است این است که برندینگ را باید هستهای از کسبوکار و ارزشهایی را که میآفریند مجسم کرد نه اینکه چگونه به نظر میرسد. مشتریان تمام بخشهای کسبوکار امروزه بسیار دانا و زیرک شدهاند چون آنها میتوانند تلاشهایی از سمت شرکتها برای شفافیت و ایجاد راههای جدید را برای جذابتر کردنفروش ببینند.
استادمدیریت ارتباط با مشتری CRM
مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM
تدریس مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مشاور مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مدرس بازاریابی سخنران بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازرایابی معلم بازاریابی
بهزاد حسین عباسی
مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن
معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن
استاد اصول و فنون مذاکره زبان بدن
سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مدرس بازاریابی
معلم بازاریابی
مدرس برند
مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن
مدرس مدیریت ارتباط با مشتری
هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی
مدیر برنامه ها جواد حسنی
09372202257
9197685104
مزایای یک برند که بهطور استراتژیک تثبیت شده میتواند به مانند علاقهمند شدن یک فرد به دیگری باشد. وقتیمشتریان به صورت احساسی با هم در ارتباط باشند از این طریق عقاید و باورهایی را که راجع به برند مورد علاقهشان دارند با هم در میان میگذارند و این به نمایان شدن تفاوت میان برندها و فروش بیشتر، افزایش وفاداری و طرفداریمشتریان منجر میشود. همچنین این رویکرد میتواند از قیمت شما در زمانی که رقبا از تخفیفهای تبلیغاتی برای پیشبرد فروش استفاده میکنند، حمایت کند و بستری ایدهآل برای توسعه حوزه کسبوکار شما ارائه کند.