بازاریابی و برندسازی در صنعت بیمه

بازاریابی و برندسازی در صنعت بیمه   مدرس برند سازی

مدرس برند سازی

در هرکشوری بیمه‌گرها با توجه به فرهنگ، آداب و سنن، دین ومذهب، وضعیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، استراتژی مناسب خود را برای آن جامعه و آن صنعت مدنظر قرار می‌دهند‌. صنعتی بودن، دولتی بودن و خصوصی بودن از دلایل دیگر تفاوت در استراتژی‌هاست‌، زیرا با توسعه صنعتی ریسک‌ها و مخاطرات جدیدی به وجود می‌آید و به دنبال آن نیازهای بیمه‌ای جدید ضرورت پیدا می‌کند‌. اقتصاد متمرکز (دولتی) و خصوصی نیز موجب تفاوت در تدوین استراتژی بازاریابی شرکت‌های بیمه می‌شود‌. ممکن است در اقتصاد دولتی، کشوری پوشش‌های بیمه الزامی داشته باشد، ولی درکشوردیگر این الزام وجود نداشته باشد‌.


 مدرس زبان بدن سخنران زبان بدن استاد زبان بدن تدریس زبان بدن معلم زبان بدن

   مدرس بازاریابی سخنران بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازرایابی معلم بازاریابی

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی

مدرس برند مدرس کوچینگ


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir


به طور کلی استراتژی‌های بازاریابی مجموعه‌ای از تصمیمات و فعالیت‌های به‌هم پیوسته است که از طریق آن، واحد تجاری استراتژیک انتظار دارد به اهداف بازاریابی خود برسد و ارزش‌های مورد انتظار مشتریانش را برآورده سازد‌. کتاب بازاریابی و برند‌سازی در صنعت بیمه نوشته دکتر سعید صحت و مژده چرخیان با اشاره به همین موضوع استراتژی‌های بازاریابی با توجه به سیاست‌های هر شرکت را تقسیم‌بندی می‌کند‌.


در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم: نمی‌توان از شگردها و مهارت‌های بازاریابی شرکت‌های تولیدی دقیقا در موسسات خدماتی استفاده کرد. زیرا از چندین جهت با هم تفاوت دارند‌. تفاوت‌های اساسی بازاریابی خدمات و بازاریابی کالا از تفاوت بین کالا و خدمات ناشی می‌شود.در واقع تفاوت اساسی بین آنها این است که در خدمات، بدون اینکه مشتریان مالکیت عنصری فیزیکی را به طور دائم در اختیار بگیرند، فوایدی را از آن به‌دست می‌آوردند‌. به عبارت دیگر در خدمات، مشتریان مالکیت چیزی را به‌دست نمی‌آورند‌. مزایای موجود در خدمات ناشی از ماهیت اجراست‌. به عبارتی، محصولات خدماتی غیرعینی هستند (غیرعینی، یعنی چیزی که آزمودنی است، ولی قابل لمس و نگهداری نیست)‌.