مدرس برند مدرس برندینگ استاد برند استاد برندینگ سخنران برند سخنران برندینگ تدریس برند تدریس برندینگ آموزش برند آموزش برندینگ

مدرس برندینگ مدرس برند استاد برند

مدرس برند | مدرس برندینگ | استاد برند| استاد برندینگ | سخنران برند | سخنران برندینگ | تدریس برند | تدریس برندینگ| آموزش برند| آموزش برندینگ

مدرس برند مدرس برندینگ

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مدرس برند استاد برند سخنران برند تدریس برند آموزش برند

مدرس برند استاد برند سخنران برند تدریس برند آموزش برند

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

بهترین مدرس برند برترین مدرس برند استاد بهزاد حسین عباسی

بهترین مدرس برند برترین مدرس برند استاد بهزاد حسین عباسی 

۷ویژگی برتر برندهای موفق


بهترین مدرس برند

با توجه به حجم رقابتی که این روزها بیش‌تر صنایع با آن روبرو هستند، شاید چیزی مهم‌تر از این نباشد که از رقابت بیرون بروید و با برندسازی راهبردی یک شخصیت بی‌همتا و یک گزاره‌ی ارزشی را خلق کنید...

هیچ‌کس تردید ندارد که عرضه‌ی کالاها و ارائه‌ی خدمات کیفی از اهمیت برخوردار است، ولی برندسازی موثر غالبا مهم‌ترین کاری است که لازم است کسب و کارها برای رسیدن به رشد و شکوفایی انجام دهند.اجازه دهید ویژگی‌های مشترک برندهای موفق و کامیاب را بررسی کنیم تا بر آن اساس شما نیز بتوانید برند خودتان را بسازید.

۱) شناخت مخاطب

بهترین برندها یا نمانام‌ها شناخت کاملی از خصوصیات جمعیتی بازار هدف و علایق و شیوه‌ها و ابزارهای ارتباط‌گری آنان دارند. به استثنای ابرشرکت‌های زنجیره‌ای مثل وال‌مارت، اکثر کسب و کارها به دنبال مخاطبان هدف مخصوصی هستند.

شناخت بازار هدف از آن رو اهمیت دارد که ضمن حفظ هویت کلی یک برند زمینه را برای رساندن صدا به مشتریان و دسترسی به کارزار تبلیغاتی، فراهم می‌کند و در عین حال به خلق یک پیوند انسانی و ارگانیک بین شرکت و مخاطبانش کمک می‌کند.

پر واضح است که نمی‌توان همه‌ی سلایق را پاسخ داد. به همین دلیل تلاش برای جلب رضایت همه (به‌عبارتی نادیده‌انگاری مفهوم یک بازار هدف) می‌تواند معکوس عمل کند و عملا باعث شود برند یک شرکت تضعیف شود و شکست بخورد. یافتن رهیافت برندسازی درست در وهله‌ی نخست مستلزم شناخت بازار هدف است.

 ۲) بی‌همتایی (یا منحصربه‌فردی)

یک هویت یا شخصیت برند مستلزم وجود چیزی متمایز و مشخص است. برای نمونه ، اپل را در سراسر جهان به خاطر محصولات خلاقانه و نیز جاذبه‌ی زیباشناسی و مینی‌مالیستی(ابزارک‌سازی) می‌شناسند.

پیتزا دومینو مجبور بود که به مشتریانش تضمین بدهد که پیتزاهایشان تا ۳۰ دقیقه خواهد رسید و در غیر این‌صورت مجانی هستند.شرکت تامس(TOMS) برای ایجاد جاذبه‌ی فروش به ازای خرید هر جفت کفش یک جفت کفش را به رایگان به کودکان نیازمند اهدا می‌کند.

خلق یک شخصیت یا هویت در عرصه‌ی اقتصاد و دنیای کسب و کار به یک ایده‌ی انقلابی نیاز دارد. به عبارتی دیگر مستلزم چیزی مشخص و خاص است که آن را از رقبا متمایز کند. در دنیای واقع، وجود یک شرکت فقط با یک شگرد و قابلیت منحصر به فرد امکان‌پذیر است مشروط بر آن که آن شگرد واقعا خوب باشد.

استادمدیریت ارتباط با مشتری CRM 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

تدریس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاور مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM


  مدرس بازاریابی سخنران بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازرایابی معلم بازاریابی

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM


مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir


به محض این که شرکت به آن شگرد پی ببرد بهتر است روی آن متمرکز شود و به موقع آن را عرضه و معروف کند. آیا می‌دانید کدام محصول، خدمت یا جاذبه‌ی فروش بی‌همتا در توان و استعداد شرکت شما وجود دارد؟ اگر نمی‌دانید بهتر است از همین حالا راهبرد برندسازی خود را آغاز کنید.

۳) اشتیاق

با این که در کوتاه‌مدت می‌توان یک برند را بدون اشتیاق ساخت، ولی حفظ و ماندگاری آن در بلند مدت امکان‌پذیر نیست. وقتی شما گذشته‌ی آدم‌های بسیار موفق مثل استیوجابز را بررسی می‌کنید می‌بینید که همه‌ی آنان یک شور و شوق یا اشتیاق وصف‌ناپذیر داشتند که آنان را به حرکت وامی‌داشت تا سخت کار کنند و مداوما به افتخار و کامیابی دست یابند. آن اشتیاق به تعصب، حمیت، و لذت ناب می‌انجامد، که به انسان‌های دیگر نیز سرایت می‌کند.

مشتریان اغلب فقط نسبت به یک محصول یا خدمت تعصب و وفاداری نشان می‌دهند، که این علاقه مندی به نوبه ی  خود به تبلیغات و ارجاعات شفاهی می‌انجامد. اشتیاق و عشق وافر هم‌چنین به شرکت‌ها کمک می‌کند که در برابر مشکلات و شداید مقاومت کنند.

۴) یکسانی

وقتی مشتریان برای تکرار خرید به یک شرکت یا محصولات و خدمات آن مراجعه می‌کنند معمولا انتظار دارند همان سطح کیفیت را که اولین‌بار تجربه کردند دوباره دریافت کنند. رستوران‌ها و کیفیت غذاها و خدمت‌شان بهترین مثال از این دست است. آدم‌ها دوست ندارند از شرکتی خرید کنند که نمی‌توان به یکسانی یا ثبات کیفیت آن اتکا کرد.

با این که اکثر صنایع از رقبا و رقابت اشباع شده‌اند ولی نداشتن ثبات یا یکسانی کیفیت می‌تواند دلیل کافی برای مشتریان باشد تا از جاهای دیگر خرید کنند. به همین دلیل است که اهمیت دارد یک استاندارد کیفی معینی برای محصول یا خدمت رعایت شود، مک دانلدز مثال بارزی از یک برند است که یکسانی و ثبات رویه‌ی شگفت‌انگیز و کم‌نظیری را به نمایش می‌گذارد.

 

این قدرت برتر صنعت تغذیه‌ی فوری به مشتریان پر و پا قرصش منویی از غذاها را عرضه می‌کند که در سراسر جهان یک دست و یکسان است. تفاوتی ندارد که یک نفر غذایش را در فلوریدا یا چین سفارش ‌بدهد چون اطمینان دارد که بیگ‌مک در همه جا طعم و مزه‌ی یکسان دارد.

۵) رقابت

رسیدن به سطح برتر جهان کسب و کار به هیچ وجه کار آسانی نیست. برای آن که یک برند بتواند نامی را برای خود بسازد لازم است اعضای تیم در رقابت کامیاب شوند و دائما در جنب و جوش باشند که بهتر بشوند. این اصل اساسی جوهره‌ی کتاب سیهاکز کوچ پیت کارول، با عنوان "همیشه برنده”، و نیز روش مدیرت تیم توسط وی است.

هیچ‌یک از بازیگران اصلی هر صنعتی به امید مصرف‌کنندگان‌شان نمی‌نشینند. برعکس، آنان دوست دارند بدون خستگی در راستای برندسازی، و بهینه‌سازی برندشان آن قدر تلاش کنند تا از انتظارات مصرف‌کنندگان پیشی بگیرند. نتیجه‌ی نهایی می‌تواند یک برند باشد که به طور مداوم در راس و فراز صنعت جای دارد.

۶) معرفی

بخش بزرگ دیگری که به عنوان یکی از ویژگی‌های برندهای متمایز و موفق شناخته شده است توانایی دسترسی به مصرف‌کنندگان از طریق چند کانال اطلاع‌رسانی و ارتباط‌گری است. بدیهی است که شرکت‌های بزرگ از مزیت تبلیغات برخوردارند، چون بودجه‌ی بازاریابی بزرگ‌تر و روابط پردامنه‌تری دارند.

 

آن‌ها می‌توانند هزینه‌ی تبلیغات هنگفت تلویزیونی را بپردازند، در مجلات مشهور و پرطرفدار جهانی نقش اصلی را داشته باشند، و رتبه‌ی بالایی را در نتایج موتورهای جستجوگر اینترنتی مثل گوگل کسب کنند، با این وجود، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی فاصله‌ی بین شرکت‌های بزرگ و کوچک را باریک‌تر کرده‌اند.

 

در حال حاضر در مقایسه با گذشته ابزارهای اطلاع‌رسانی بیش‌تری وجود دارد که به تمام شرکت‌ها فرصت ساختن برندشان را می‌دهد. هر شرکتی با حضور در شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک، توئیتر، لینکداین، و گوگل‌پلاس می‌تواند تقریبا به هر مصرف‌کننده‌ای دست یابد. فقط باید بداند چگونه این کار را انجام دهد.(مهم‌ترین بخش یا ویژگی همین است.)

۷) رهبری

مثل هر جامعه‌ی پررونق یا تیم‌های ورزشی، عموماً یک رهبر بانفوذ نیز ورای هر برند موفقی است. این آدم برای شرکت‌های بزرگ ممکن است مدیر ارشد اجرایی(عموما مدیرعامل) باشد. ولی در شرکت‌های کوچک‌تر معمولا خودمالک این نقش را برعهده دارد.

برای هماهنگ کردن کوشش‌های اعضای تیم و حرکت به سوی یک چشم انداز راهبردی از یک برند، یک نفر باید پیش قدم شود و هدایت کشتی را بر عهده بگیرد. این رهبر مشکلات غامض را حل و فصل می‌کند و برای ایجاد هماهنگی بین افراد به عنوان رابط بین بخش‌های متفاوت عمل می‌کند. رهبران هم‌چنین انگیزه‌دهندگان و مشوقان ماهری هستند و خوب می‌دانند چگونه توانمندی‌ها و قوت‌های اعضای مختلف تیم‌ها را بیشینه کنند.

منبع: وبسایت بازده

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدرس برند مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

خصوصیات یک برند خوب مدرس برند استاد برند

بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی ایرانخصوصیات یک برند خوب

خصوصیات یک برند خوب    مدرس برند   استاد برند 

 مدرس برند

برند می بایست چیزی از هدف تولید محصول، کیفیت، منافع ، استفاده هاو طرز عمل آن و غیره پیشنهاد کند

برند باید ساده،کوتاه و دارای تلفظ ساده بوده و به خاطر سپردن آن آسان باشد. برای مثال:لوکس،ژیلت ، بی بی سی، نایک، بیک و …

برند باید به سادگی تبلیغ و شناسایی شود

برند باید بخشی از یک حالت و طبیعت دائمی باشد

برند باید ساده ، شفاف و جذاب باشد

باید قابل ثبت و حمایت حقوقی باشد

باید مشخص و دقیق باشد

 مدرس زبان بدن سخنران زبان بدن استاد زبان بدن تدریس زبان بدن معلم زبان بدن

   مدرس بازاریابی سخنران بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازرایابی معلم بازاریابی

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی

مدرس برند مدرس کوچینگ


با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

باید دارای صدای لذت بخش در هنگامی که آن را می شنوید باشد

باید اقتصادی بوده و قابل تولید مجدد و تکثیر باشد

باید اصل باشد ( غیر تقلیدی)

نباید به چندین گونه تلفظ شود

نباید تهاجمی (به کسی یا چیزی) و یا اهانت آمیز باشد

باید تصویر خوبی ایجاد کند

نباید قدیمی و کهنه باشد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدرس برند مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

نظر رهبر انقلاب درباره برند مدرس برند استاد برند

نظر رهبر انقلاب درباره برند

تحقیقات برندینگ

به مناسبت هفته‌ی کارگر، هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با تجلیل از وفاداری و ثبات قدم جامعه‌ی کارگری در قبال انقلاب و نظام، بر «حل مشکلات جامعه‌ی کارگری»، «تقویت تولید داخلی»، «ضرورت مقابله‌ی جدی با قاچاق کالا» و «ممنوعیت واردات کالاهای دارای مشابه ایرانی» تأکید کردند.

 مدرس زبان بدن سخنران زبان بدن استاد زبان بدن تدریس زبان بدن معلم زبان بدن

   مدرس بازاریابی سخنران بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازرایابی معلم بازاریابی

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی

مدرس برند مدرس کوچینگ


با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

ایشان فرمودند: پولدارهای نو کیسه‌ی تازه به دوران رسیده برای پز دادن دنبال برندهای خارجی‌اند. بنده از این کلمه‌ی «برند» هم خیلی بدم می‌آید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدرس برند مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاور برند BRAND مهندسی برند مدیریت برند

چرا ارزیابی و اندازه‌گیری احساسات مشتریان برای برندها اهمیت دارد؟

 مشاور برند BRAND    مهندسی برند   مدیریت برند

مدرس برند

  

پیش از پرداختن به این موضوع لازم است که اعلام کنیم سؤال فوق در رابطه با احساسات مشتریان درواقع یک از مواردی است که توسط یکی از کاربران سایت آی بازاریابی برای ما ارسال‌شده است. شما هم می‌توانید . . . سؤالات خود را در این حوزه برای ما ارسال کنید. سؤالات اگر جنبه آموزشی برای دیگر کاربران وب‌سایت داشته و جنبه شخصی نداشته باشد، به همین ترتیب در قالب یک مقاله به آن پاسخ داده می‌شود.

 

پاسخ کوتاه به این سؤال به دلیل داشتن یا به دست آوردن مزیت رقابتی است. با پیشرفت‌های بسیار زیاد در عرصه علوم مرتبط با برند، باید گفت که این حوزه هرگز نزدیک‌تر از این زمان به درک و شناخت احساسات مصرف‌کننده و نقشی که آن در رفتار مصرف‌کننده بازی می‌کند، نبوده است. این حوزه در حال از فناوری و امکاناتی برخوردار است که بر اساس آن قادر به تشخیص این موضوع است که کدام احساسات به‌صورت منفی و کدام احساسات به‌صورت مثبت بر برند و دیگر برندهای رقیب تأثیر می‌گذارد.

 

توجه به این نکته حائز اهمیت است درحالی‌که این حوزه از علم، پیشرفت قابل‌توجهی داشته است، اما صنعت تحقیق پیشرفت قابل‌قبول و مناسبی در مقایسه با دیگر حوزه نداشته است. به‌عنوان‌مثال شیوه مرسوم و پذیرفته‌شده در بین اغلب شرکت‌های تحقیق بازار این است که به‌طور مستقیم از مصرف‌کنندگان بپرسند چرا آن‌ها اقدام به خرید یک برند خاص می‌کنند و سپس پاسخ دریافت شد از آن‌ها را به‌صورت ظاهری به‌عنوان یک حقیقت پذیرفته و ثبت می‌کنند. مشکل این رویکرد این است که مصرف‌کنندگان اغلب انگیزاننده‌های اصلی و زیرین رفتار خودشان را ابراز نمی‌کنند.

 

احساسات مشتریان

 مدرس زبان بدن سخنران زبان بدن استاد زبان بدن تدریس زبان بدن معلم زبان بدن

   مدرس بازاریابی سخنران بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازرایابی معلم بازاریابی

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی

مدرس برند مدرس کوچینگ


با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

در اغلب مواقع، آن‌ها خودشان هم حتی از این موارد انگیزشی اطلاعی در دست ندارند. دلایل اصلی رفتار به‌طور متوسط در 50% موارد احساسی است، بنابراین رویکردهای تحقیقات بازار که رفتار مصرف‌کننده‌ها را بر اساس مزایای منطقی بدون اشاره به بعد احساسی آن‌ها توصیف می‌کنند، در عمل نیمی از پرسش را نادیده گرفته و پاسخ نداده‌اند.

 

احساسات مشتریان به‌طورکلی به دلایلی نقش بسیار پررنگی در هدایت رفتار بازی می‌کنند که برخی از این دلایل به‌قرار زیر هستند:

– احساسات شاکله اصلی حافظه است؛ به‌عنوان‌مثال، اگر به اولین خاطرات دوران کودکی خود فکر کنید، مطمئناً به یاد می‌آورید که پایه و اساس بسیاری از کارها و رفتارهای شما مبتنی بر احساس بوده است.

– احساسات اساس و مبنای نظم‌دهنده برای احساسات ما هستند؛ به‌عنوان‌مثال، شما یک فنجان قهوه را در کجای مغز خود نگاه می‌دارید؟ در کنار دیگر نوشیدنی‌ها؟ یا در کنار دیگر کارها و فعالیت‌هایی که همان احساسات مشابه را در ذهن شما ایجاد می‌کنند؟ اگر این فنجان قهوه مثلاً لوگو استارباکس را بر روی خود داشته باشد، چطور؟

– احساسات مبنای رفتار و حرکت شمارا شکل می‌دهند، به‌عنوان‌مثال، زمانی که چیزی را می‌بینید که به آن علاقه دارید، عکس‌العمل فوری و بدون واسطه شما تمایل به خرید آن است، اما بعدازاین مرحله بخش منطقی ذهن شما واردشده و درنهایت اجازه به انجام شدن این عمل را می‌دهد یا را لغو می‌کند.

ازاین‌رو برندها نیاز به یک جذابیت احساسی دارند که توسط مزایای منطقی تقویت‌شده باشند. نهایت قدرت و امتیاز ناشی از اندازه‌گیری و ارزیابی احساسات مشتریان تنها زمانی مشخص می‌شود که این جذابیت احساسی و مزیت منطقی هم‌راستا با یکدیگر قرار داشته باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدرس برند مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس زبان بدن استاد زبان بدن سخنران زبان بدن تدریس بازرایابی

مدرس برند سخنران برند استاد برند تدریس برند معلم برند سمینار برند سخنران برند

مدرس برند استاد برند سخنران برند

مدرس برندینگ سخنران برندینگ استاد برندینگ تدریس برندینگ معلم برندینگ سمینار برندینگ سخنران برندینگ

مدرس برندینگ استاد برندینگ سخنران برندینگ

مدرس برند مدرس برندینگ

مدرس برندینگ استاد برندینگ سخنران برندینگ